Beat it

Nervööööös.. Vaknade upp med pirr i magen idag.. gick upp för en timme sedan ungefär, alltså starx innan åtta.. tåget går 11.14 till Ludvika där vi möter upp morbror och åker sedan vidare till Mora eller Orsa rättare sagt, där vi ska bo.

Packningen är i princip klar och jag är lika nervös nu som när jag vaknade, haha.. men tror nog att det kommer gå bra, hoppas de iallafall, trots att jag bara har stått på längdskidor en gång i vinter, jiha.. när dem gjorde iordning spår, då smälte snön.. tog ett tag innan det kom nysnö så man kunde göra nya, vi åkte till åre, vi blev sjuka och nu är tiden inne!:)

menmen, det får gå som det går, gör det återigen som en kul grej och vi har ju ingen aning om hur vi ligger till så bara genomför vi det nu så kan man kanske komma tillbaka och satsa lite mer kanske nästa år eller någon gång framöver! Har iallafall en tid som vi vill försöka slå, so just beat it? ;)

Nej, fixa ska fixa det sista nu och göra mig iordning lite innan Madeleine kommer och skjutsar oss till stationen, pjuh!

 



Kommentarer
Nathalie

Nu har jag korat en vinnare från ear cuff tävlingen! Gå in och se vem det blev!

http://liborius.blogg.se/2011/february/nya-farger-ear-cuff-vinnaren.html#comment

2011-02-28 @ 12:47:57
URL: http://liborius.blogg.se/
Josse

Hej! Jag försöker hitta nån sida eller butik där man kan köpa ear cuffs, du har inte något tips på var man kan hitta en? :)

2011-02-28 @ 17:34:45
URL: http://josefinesoderberg.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0