tonights the night we´re gonna make it happen

Är GALET nöjd med helgen. Började att förbereda en massa inför lördagens festligheter i fredags, hade fullt upp den dagen kan man säga!:)

I lördags ställde vi i princip klockan för att hinna med allt vi tänkt göra innan vi skulle få vårat förtsa besök för dagen/helgen. Kommer alltid på en massa saker samma dag, det här måste vi göra, det här måste vi ha osv.

cissi och anna från örebro kom hit runt ett-tiden. Har inte träffat cissi på över ett och ett havt år så de var sjukt kul att hon kom hit!!

Vi tog med dem ut till skärgården där vi åt varsin mjukglass.. satt och glassade i ett par timmar innan vi åkte hem igen och började göra iordning för lite grillning och började så småningom vira om inför kvällen.. lagomt till sju var vi klara med allt vi skulle och de första började trilla in halv åtta och sen kom folk på löpande band tills vi fyllt halva trädgården med folk ungefär!:) 

Anna och jag krde igång en 5-kamp under kvällen där alla bjöds på ett eller annat skratt där givetvis vinnande lag fick varsin guldmedalj:)

Efter 5-kampen var det ALL IN! 

Är så jävla glad över alla som ville komma hit och göra kvällen till en minst sagt grym kväll om jag får uttrycka mig själv. Anna och jag är supernöjda så hopps alla som var här är lika nöjda såhär i efterhand:)


Jag kvällen till ära!

Några av bilderna:

  
  
  
  



Anna och jag♥





Kommentarer
LIIV - vanlig men unik

Jättefin outfit! Hela du var fin :)

2011-08-04 @ 12:00:37
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0