Road-trip

Mooorning!

Ska strax åka iväg till jobbet på en hjärt och lungräddningskurs mellan klcokan 8-10.
Har packat bilen full så efter kursen rullar vi ner till Malmö och Aalto där bland annat rix fm festival väntar ikväll.

Imorgon efter lunch någon gång så tar jag med mig mina två sis och åker upp till götlaborg och förhoppningsvis så hinner vi göra stan imorgoneftermiddag/kväll då.

Checkar in på hotel och gör Liseberg på lördag innan hemfärd och fest hemma hos mia på kvällen.. Fullspäckade kommande dagar och jag gillart!

Längtar enormt mycket efter shoppingen! Men helheten ska bli sjukt kul.. blir ju lite av varje så slår några flugor i en smäll!:)

Dags att åka!

Ha en trevlig helg allihop för det kommer garanterat jag att ha :D

See ya in a few days!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0