My weekend

Spenderade fredagskvällen tillsammans med mina två sis på bio i karlstad. Såg premiären av Jag saknar dig, jag saknar dig!
Själva filmen var väl kanske inte den bästa men handlingen gjorde den bra i mina ögon i och med att jag är enäggstvilling själv, så det var lite speciellt faktiskt!

Gårdagen, lördag, började med ett par timmars jobb fram tills vi hade samling vid cabby halv ett, för att ta oss till Råda och spela fotboll.
Matchen slutade oavgjort och jag blev en söndersparkad fot rikare, aoch!

Det följdes upp med lite häng hemma hos Elin när vi kom hem. Elin, Elin, Anna och jag, Hanna, Göran och Perra var på plats, trevlans!

Skulle intagit pubben men som till vår besvikelse bara var halvfullt av 40 plusare dessutom.. lite tråkgit så gick till vår nya nattklubb Bells kitchen och kollade läget. Där var det till och med kö.. Anna och jag åkte hemåt istället för att betala in oss där. Var inte direkt på nattklubbshumör så vår premiär på bells får vänta. Hade en väldigt mysig och trevlig kväll iallafall i goda vänners lag;D

Idag väntar jobb vid två.. ska försöka ta tag i lite packning innan de, so better get going!;)





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0