Besviken tjej

Har tillbringat större delen av  dagen i grannastaden. Klockan ett hade jag bokat tid för synundersökning på Memira för att ev. laseroperera mina ögon för att slippa glasögon och linser helt. Dem gjorde lite mätningar och räknade ut resultatet som INTE var positivt. SUUUURT! :'(

På grund av mitt synfel, ser i princip inget på ena ögat så kan det var dumt att riskera det andra ögat så att säga med tanke på att jag fortfarande är såpass ung. Plus att jag var väldigt översynt på det ögat jag ser bra med och det var tydligen jobbigt för lasern.. Så med dagens teknik tyvärr, men återkom om 2-3 år igen och kolla, OM jag ska!

Hade så jävla gärna velat göra detta. Hade på något sätt en aning om att det inte skulle funka med tanke på att jag vet att jag har ett om man ska säga så ett grovt medfött fel. Men ändå har jag hunnit föreställa mig och tänka så mycket. BESVIKEN är vad jag är men jag är ingen trollkarl så jag kan inte trolla. That´s life!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0