TV-pucken 2010

Började dagen med att tillbringa fyra timmar uppe i ishallen från tio till två ungefär.. först var det värmland som spelade mot södermanland och fick dessvärre stryk.. alfred blev iallafall mactehns lirare i värmland, kul!:)
efter den matchen spelade göteborg vit mot jämtland/härjedalen. Där var göteborgarna tvungna att vinna med minst fem mål för att slå värmland vilket de lyckligtvis inte gjorde så värmland gick vidare, great!:) 

därefter skjutsade jag hem morfar, åkte hem och slängde i mig lite mat och åkte upp och jobba vid tre.. hade det inte varit för att jag jobbade ikväll hade jag befunnit mig i karlstad när värmland spelade kvartsfinalen klockan åtta ikväll.. så jävla roligt att se och det är en sådan stor grej! coolt att värmland fick arrangera det för första gången!
skyndade mig iallafall hem från jobbet istället och kollade matchen på svt play istället.. dock fick de stryk med 3-1, surt!  

mycket tv-pucken idag, men så jävla roligt.. och dem är galet bra trots att de "bara" är 14-15 år, sinnes!

när vi hade glott klart på hockeyn så fick det bli idol på svt play eftersom att de krockade med hockeyn så har suttit framför datorn ett bra tag nu, gaah.. 

 
bild från igår mot göteborg vit..


Alfred :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0