Ny vecka

Ny vecka och nya tag som man brukar säga. Nu är alla semestrar över, sommaren är över och hösten är här. Idag börjar vi med vårt "riktiga" jobbschema. Har gått och längtat efter de men nu känns det bara konstigt, för nu kommer vi inte jobba alls lika mycket. Och nu har jag verkligen kommit in i att jag vill jobba mycket och tjäna mycket pengar. I början var det jobbigt för då ville man göra så himla mycket annat, nybliven student och allt som man var.. men nu, NU vill jag jobba! 
Känns som om jag lätt skulle kunnna söka ett till jobb i skrivande stund för jag vill ha peeeeengar!

Hur som helst är jag ledig idag. Började dagen med en promenad med Jannis och Madeleine, riktigt skönt. Har inte gjort allt för mycket under dagen. Anna kom nyss hem, åker till karlstad och tränar sen, blir great!

Och på tal om valet, FY FAN!

hej så länge!;)   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0