Morgonpromenad

Började dagen med en morgonpromenad. Vaknade strax innan halv nio och steg upp.. frågade mamma om hon inte ville ut och gå och det ville hon, så vi gick ut och gick en timme.. när klockan var tio hade man redan hunnit varit ute och gått en timme, dynggött.. det är så himla skönt att gå ut på morgonen, fattar inte att man inte gör de oftare, men det är väl där den lata sidan kommer fram antaglien. eller att man hellre vill ligga kvar i sängen och sova, men nu vaknade jag så tidigt så då var de baar att ge sig ut kändes det som.. jaja, nog om de, de var jävligt skönt om inte annat och en bra start på dagen.

Det är fredag idag vilket betyder att det är helg, underbart med helger.. dock jobbar jag hela helgen men so what, helg som helg va fan:) 

bakade nyss blåbärsmuffins, ska trycka i mig n själv inna jag börjar jobba tre med mamma, så ska vi ta och bjuda de andra på jobbet, så snällt jag vet!:) 

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0