Läääängtar.

Nu har vi grattat pappa, mums på nybakadade bullar!

Sitter och inte gör någonting förtillfället.. bara allmänt trött.. Imorse ställde jag klockan på tio över sju men tryckte på snooze när den ringde.. somnade om så ringde den igen och utan betänketid hade jag bestämt mig för att gå upp så jag inte skulle somna om igen, dra mig baklänges vad trött jag var! haha

Ikväll ska vi träffa Hanna en sväng. Den tjejen åker ju till Spanien på lördag och är borta tre månader så måste ta tillfället i akt och träffas innan hon åker lååångt bort.

Har äntligen gjort upp tid med Linda nu me, hon ska hjälpa oss att skriva cv.. nej vi läste aldrig svenska c, där man fick skriva de och vi har haft jobb i typ tre fyra år utan att behöva bry oss om något cv, så jag tack, jag behöver hjälp!:) sen ska vi skicka iväg ansökningar så det står härliga till!!! 

NU läääängtar jag till vintern bara för att jag sitter o kollar på kort från Åre, herregud! Blir helt exalterad varje gång det närmar sig vintertid så att man kan åka skidor, I like it a lot;) 


 
En ny snigg skidjacka ska inköpas till vintern frågan för är bara vilken! :)


ÅÅH, hur underbart är det inte?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0