caffe latte.

Var hemma strax efter tre inatt. Anna och jag skulle möta Johanna och Elin på stan halv elva idagoch vaknade av att mamma väckte oss strax efter halv tio. Fan vad skönt jag sov...
Väl på stan blev det besök i en och en annan butik och jag blev en jacka rikare för halva priset på lindex. Jag är nöjd men plånboken hade nog hellrebehållt dom där tvåhundra kronorna.. menmen!
Passade även på att prva en fin blus/tunika, tyckte den var skit snygg så den ska inhandlas och ha på julafton!

Johanna köpte skitsnygga jeans på Jc och vi fixade lite andra småärenden innan vi satte oss vid café paus och tog en caffe latte för min del. Satt och småprata och hade trevligt som vanligt, kärlek till er mina underbara vänner!;)

Åkte hem strax innan halv två, slängde i mig lite mat, tvättade håret och hämtade andan innan mamma och jag började jobba vid tre. Sjukt mycket fooooooolk, jävligt kul, men damn så stressigt när man jobbar två pers och hinna med allt på golvet när vi måste ha dubbla kassor. Men vi överlevde och nu sitter vi och tar igen oss lite framför tv:n med tända ljus och hempoppade popcorn!:)

 



Kommentarer
Johanna

Kärlek till er med! Det var mys och imorgon blir det fest;)

2010-10-29 @ 23:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0