Bowling.

I fredags bjöd kvällen på inte mindre än bowling. Vet inte nä jag bowlade sist. Anna och jag mötte upp, Erika, Moa, Carros, Selma, Jack och Fredrik strax innan nio och sen var vi i full gång. Bowlade en timme och vi hade skit trevligt:) Bara så jävla kul att träffas eftersom att vi inte gör de fem gånger i veckan längre...

Efteråt så följde Anna, Erika och jag med Jack och Narvel till donken. Satt och pratade om lite allt möjligt och när klockan blev halv tolv så var jag tvungen att gå hem, upp och jobba halv nio, så det kändes bäst för att inte vara allt för trött dagen efter lixom;) 

En liten parantes; Haha, kom in världens fyllesvin på donken tillsammans med två kompisar strax innan vi skulle gå.. dyng rak och försökte göra allt från att få ett billigare pris till att räkna till femton, haha.. han fiick sin mat och försvann ut medan de andra satt kvar inne och käkade.. och vad fan tror ni att vi ser när vi åker hem.. haha, han ligger helt utfläkt i bakluckan på deras bil och ligger där och käkar sin mat, typ fem cheese eller nått.. papper efter papper åkte ut på parkeringen om man säger så.. haha, ni skulle ha sett, vilken syn säger jag bara! Dyng rak ligger i bagaget och käkar mat och slänger ut papper allteftersom, första parkett eller vadå?:P haha 
ett gott skratt rikare...

  
     
  


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0