Strawberries and Watermelon

Härlig och glad dag idag:D känns som att jag sprudlar av energi, tro det när jag inte har tränat på snart tre veckor för att jag har som ni vet varit sjuker.. men nu jävlar måste jag vara frisk.. ett lock i örat är hur som helst.. imorn blir de träning gånger två eller tre!;)

Well, dagen idag:
-sovmorgon
-en lektion i skolan där vi nu bestämt vår lilla hajkresa, kommer bli suveränt!:D:D
-en sväng till skärgården och köpte mjukglass med chokladdopp och glassa lite i solen;) hehe
-en lektion till sen sluta
-åkte och köpte massa jordgubbar, melon och indruvor, YUMMIE! ;D
-altan, sola i bikini, varmt som f*n ;) och käka upp massa jordgubbar, melon och vindruvor, SÅ underbart! sommaren närmar sig med stormsteg må jag säga!;D

nu ska jag vara duktig och plugga lite!:D



bild från i somras, me like;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0