Födelsedagsfirande och Fastingen!

gårdagen.. Anna och jag åkte till degerfors och hämtade våra balklänningar lite spontant sådär, skönt att ha dem hemma nu, om knappt två veckor...

efter det åkte vi och letade present till elin.. anna och jag frågade runt efter förfest och elin skulle grilla ihop med några för att fira att hon fyllt år så vi hakade på.. jag jobbade från två till kvart över sju så jag åkte dit efter det och vi hade riktigt kul, härligt gäng!:) 

när vi var nöjda hos elin drog vi ner till stan och öltältet, där vi mötte upp Lid.. hon fyller år idag så Grattis till henne!:) hennes debut gick galant och vi träffade på en o annan, riktigt trevligt!:)

drog hem runt halv två.. trött som stryk när mamma väckte mig imorse.. börja jobba halv elva.. jobbade dock bara två timmar.. jobbade ju igår, men jobba idag med för att det ska bli rättvist med timmarna;) haha.. 

fotbollsmatch med u-laget klockan tre, samling om tio minuter så bäst att sticka!:) tjohej 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0