Trevlig Lördagkväll!

Nu ska jag typ gå och lägga mig snart.. massa att göra imornbitti och imornförmiddag innan vi drar.. kommer få panik om vi inte kommer härifrån innan lunch.. kanske inte riktigt men jag kommer bokstavligt talat att springa och jobba häcken av mig imorn så att vi kan komma iväg nån gång.. hatar när allt ska dra ut på tiden jämbnt när man ska åka bort nånstans.. de ska göras och de ska göras blablabla.. ni fattar?

kommer iallafall inte hinna skriva något imorgon så säger hej då nu istället:) ska bli sjukt gött att åka iväg och sjukt kul minst sagt:)

hoppas ni får en bra vecka här hemma i kristinehamn, för de lovar jag att vi kommer ha där uppe om inte bättre:)

God Natt!




Sälen nästa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0