Rubrik

Träningsmatchen igår gick helt ok, vann med 2-0 och vi spelade faktistk rätt hyfsat:) spelade typ tio minuter i första halvlek, kändes faktiskt rätt bra men sen sa min hals ifrån, dessutom kändes det som om pulsen slog typ 700 slag för mycket efter att ha sprungit tio meter.. så det får bli vila i ett par dagar nu innan det blir träning igen..

Efter matchen hade vi lagfest och käka pizza och kladdkaka, nyttigt värre;) haha.. hade iallafall trevligt men begav oss rätt tidigt, jag var trött och kände inte för att dra vidare till krogen.. det var ingen festdag för min del igår helt enkelt.. kände att jag var tvungen att plugga en massa idag med och med det i åtanke så ville jag inte må hur dåligt som helst idag dessutom och i och med det så blev det att jag tog det lugnt igårkväll, kanske för lugnt för i slutet kände jag mig som världens mest osociala människa, men annars var det kul:)

och dagen till ära så har jag då pluggat, pigg som en mört.. är sjukt shoppingsugen nu igen (som vanligt).. vet att jag inte är i stort behov av något nu förutom ett par nya skor, vita converse blir det som ska inköpas så fort nästa lön kommer:) men det finns så sjukt mycket mer som jag skulle vilja ha.. huhu.. det är inte klokt! 

och det blir inte bättre av att man ständigt bläddrar igenom sjuttioelva klädsidor heller, ajaj..

 


Skit snygg väst med nitar från lindex som bara måste bli min!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0