Movienight!

Efter jobbet igårkväll som förövrigt var fullproppat med folk och det är kanske inte så svårt att förstå varför.. När storebror har rasat ihop får lillebror ta över, bokstavligt talat! 

Aalto kom förbi med våra grejer som hon hade köpt med i ullared igår kväll oxå, två nya vita bh:ar och carpe diem text i trä, me like.. det hade jag dock glömt bort för de va anna som hade gjort upp de.. så efter jobbet drog jag till Jannis och Madeleine och kolla film med dem.. de hade gjort iordning en massa bara för att anna och jag skulle komma så jag var tvungen att åka dit för deras skull:) så anna fick vara hemma själv med aalto och frida som halkade med på ett bananskal.. 

Filmen var iallafall lika bra nu som första gången, eller kasnke inte riktigt, men trilogin är förövrigt jävligt bra:)

kom hem runt tolv och då var aalto och frida fortfarande kvar.. satt och pratade en stund innan de drog hem.. 

Ikväll är det dags igen! Ikväll ska både Anna och jag till Jannis och Madeleine och kolla film och käka lite mat ihop!:) 







 



Kommentarer
Marie

Hej hej! Hälsa storasyrran! :D

2010-03-03 @ 18:19:35
URL: http://dendaermary.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0