Jag gillar ordet spontant!

jobba hela dagen igår som sagt.. när jag kom hem från jobbet så meddelade anna mig att vi skulle till madeleine och jannis en sväng.. roligt tänkte jag och slängde på mig en myströja..

Anna: eeeeh??? du får nog byta tröja!
Jag: Vadå då??
Anna: det är ju fest för fan!
Jag: va, äre? poletten föll tillslut ner och det var bara att slänga in tröjan i garderoben igen och ta på sig några lite mer festvänliga kläder, sagt och gjort!

ja och väl hemma hos jannis så började festligheterna.. johan trillade in efter en stund och lite senare kom fler av jannis vänner, bland annat jocke! haha, fan vad skön han är:) han var pricken över i:et!!!!!!!!! :D
runt halv tolv så knallade vi bort till mastis och var där resten av kvällen/natten och fan vilken rolig kväll!
sen blev det taxi hem till sängen vid typ halv tre och fy fan vad kallt det var btw.. höll på att frysa häcken av oss medan vi väntade på taxin!

sjukt kul kväll iaf med mycket(!) skratt, dans och mer därtill! :D

det finns dock alltid en nackdel med att festa! och då tänker jag på hur man mår dagen efter, eller rättare sagt på hur jag mår nu! nå, vad vore fest utan baksmälla?

jag hade tänkt plugga idag, får se hur det bli med den saken.. klockan är redan halv tre och fem blire träning!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0