Hard work work

Ingen träning imorse, hade istället teori vilket inte skada för min del för är inte helt frisk ännu.. inte tränat på sjukt länge, typ två och en halv vecka nu eller nått :O.. iallafall, sen hade vi hål innan ledarskapen.. där började vi planera för trophy cup som vi ska arrangera, tror de kommer bli great faktiskt:D sen ett klassråd på de..

efter rådet med klassen så pratade anna och jag lite med göran om vårat PA. Vi har typ inte börjat skriva än och börjar snart få lite panik bokstavligt talat.. Göran sa: "ni har ju gjort så himla mycket redan så ni behöver inte vara oroliga" what?

kändes iallafall bra att prata med honom för nu fick vi en liten kick i baken så nu jävlar kommer det stå PA i pannan på oss framöver.. vill få så mycket gjort som möjligt innan påsklovet, eller rättare sagt innan vi åker till sälen veckan innan, så nu jävlar säger ja bara!;)

efter skolan blev det hem en sväng och slöa lite innan jag for till jobbet!

har förövrigt kommit fram till att salem al fakir:s låt är jävligt bra nu ;) jag tyckte inte det i början men nu, nu jävlar är den bra :D

Sovmorgon imornbitti och det ser jag defenitivt fram emot!!! :D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0