Delivery!

En lektion imorse, sen hål i två och en halv timme typ.. eller nej tre ungefär.. anna och jag följde med aalto till maxi för att hon skulle handla så vi handla lite med när vi ändå var där, några bra och ha grejer annars bestod våran kasse typ bara av choklad och nötter när vi kom hem, märkligt.. dock är det tänkt att ha med till sälen om typ två veckor och inte en dag tidigare!
ja, så vi åkte och handla medans erika var kvar på skolan och hade svenska.. tycker för min egen del att det är väldigt skönt att slippa de nu!
vi åkte hem med våra kassar, först aalto sen hem till oss.. då fick jag se ett roligt sms, du har ett paket att hämta.. Yeaay:) Aalto, anna och jag beställde en varsin skit snygg hatt förra veckan som förövrigt halva stan äger snart känns de som, plus ett par blommiga leggins till mig och det kom idag så fick bli en sväng upp till jobbet och hämta det innan vi drog till skolan och mötte upp erika och johan för lite käk:D


Blommiga leggins!:) 




Fräsig Hatt!:)



Kommentarer
Angelica

Vilken söt hatt :D

2010-03-16 @ 11:43:55
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Malin

haha je eller hur :D

2010-03-16 @ 14:37:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0