Chefen kallar!

somnade sent i natt vilket innebar en lång sovmorgon.. kvart i tolv åkte jag iväg på massage, alltid lika skönt!:) sen följde jag med pappa till stan och gjorde lite ärenden, jag agerade taxi åt honom närmare bestämt:)

och som sagt, det är fullt upp på jobbet nu när storebror rasade ihop så strax efter halv fem så ringde gunilla och frågade om jag inte kunde komma upp och jobba extra för hon visste knappt vart hon skulle ta vägen.. mycket folk, men det är bara roligt.. det är jätte roligt att träffa nya människor och inte bara sitta och söga hej till alla stamkunder hela tiden:)

jag hade tänkt att plugga lite idagm men det blev det inte så mycket med och inte de närmsta dagarna heller.. jobb fram till lördag står på schemat nu.. söndag blir förhoppningsvis ledig..

när chefen kallar är det bara att rycka in:)


hur som helst så ringde mamma till jobbet, vet inte vad klockan var.. hon ville iallafall prata med mig så anna fick komma och byta med mig i kassan..

VET NI VAD HON SA???

du har vunnit förstaa priset på gammelmormors lotteri!

OCH VET NI VAD DET VAR???

presentkort på selma spa värt 2000:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag trodde bokstavligt talat att hon skämtade med mig, men hon talade sanning rent ut! OM jag blev glad.. herregud.. :D:D

nu är vi hos jannis, ska göra iordning toast nu och kolla film! ha en bra kväll everybody!!!




En superglad Malin! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0