Check it out ;)

idag var det dags för det efterlängtade beep-testet och inte vilket beep-test som helst utan det sista! No more beep in school och SMID jublar:D

jag var dock inte med så mitt sista beep återstår att se när det blir i skolan sett alltså.. min förkylning har börjat ge med sig lite nu men är långt ifrån borta känns det som.. vaknade både igår och idag av sprängande huvudvärk och ja, jag var inte riktigt i fysisk form för att genomför det just idag helt enkelt!

ja och det var vår enda lektion i skolan idag.. anna och jag åkte hem och fixa oss lite innan vi åkte ner och gjorde stan osäker.. nej inte riktigt men åkte ner och gjorde lite ärenden, bland annat hämtade vi ut en check, check it out, maha ;), på banken som vi vann för några dagar sen, så nu är vi fett rika.. nej inte riktigt, den är till annas och mitt projektarbete faktiskt.. ska träffa en gubbe imorn och göra upp hur vi tänkt oss och sen ska vi försöka samla ihop några så att vi kan lämna över den till veckan:)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0