13 Mars 2010

Igårkväll blev det en tripp till Karlstad med aalto.. Skulle hämta johanna så jag följde med för att jag skulle köpa ett linne.. så vi drog till bergvik en fredagkväll och var där en och en halv timme ungefär innan vi åkte till station och hämta upp johanna.. utöver linnet fick jag även med mig ett par röda tygskor och en typ jacka från H&M.. inte direkt planerat men kostar det inte mer än 99:- har jag, mali borg, svårt att motså nya inköp! så det fick följa med hem den här gången.. det är märkligt att man alltid ska komma hem med kassar i händerna så fort man har varit nånstans!

haha, hade iallafall sjukt kul och vårat anfall i bilen med munnarna fulla med ramlösa, haha, ja vad säger man... det blev blött lite här och var :D huamejen!:D

Så till dagen idag.. åkte på loppis i förmiddags runt tio och kika runt lite.. hittade en röd väska (var tvungen aalto, du får slå mig om du vill!!!:$) och en typ militärgrön skjorta för samanlagt 70 kr, inte illa :D

lägger upp bilder på mina nya tillskott lite senare!;)

samling om tjugo minuter.. träningsmatch mot töreboda.. jag skulle inte varit med, men så fick pingen många återbud och jag var dum nog att tacka ja även fast att jag är duneförkyld och varit sjuk under veckan.. men jag ska mestadels se till att hålla bänken varm vid sidan av.. och som grädde på moset blir de lagfest efter matchen ikväll och så ska vi beställa lite käk oså:)   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0