Shopping a lá Örebro!

Igår följde anna och jag med aalto som ville shoppa lite nytt innan hon åker till spanien imorn, (inte alls avundsjuk)
plockade upp henne sttrax efter halv tio och styrde först mot centrum i örebro för att sedan åka vidare till mariebergs köpcentrum.
vi skulle bara följa med aalto och ändå kommer man hem med fyra kassar, bra där!:) dock köpte jag i princip allt på rean, de tycker vi om..
allt som allt blev det, ett par militärgröna byxor, två t-shirts, en klänning, två tröjor (anna och jag delar på båda, perfekt;)) en väska och två armband! fick defenitivt valuta för pengarna kan jag säga:)

igårkväll skulle jag vara med och spela match men mådde inte så bra udner dagen så hoppa över det.. är fortfarande lite hes oxå, haha.. så jävla gött!;) fjärde dagen nu, de ä så de ska va!!!

ser ut o bli lite stek idag.. ska fixa lite här hemma efter helgen, plocka lite oså.. sen blire kolla match ikväll med!

have a nice day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0