19 Juni

Började dagen med att åka ner till stan med mormor för att byta annas och mitt halsband som vi fick i studentpresent, trivdes inte så bra i det även fast att det var väldigt fint! 

sen gick jag en sväng till lindex där jag fyndade en topp och en stickad tröja för 98:-. En mycket nöjd malin gick därifrån. Sen gick jag till ejes och köpte krämbullar som vi tog med när vi åkte till mamma. Hälsade på henne idag och nu ser det bättre ut igen, tack och lov. Nu har hon haft dropp hela dagen igår, inatt, hela dagen idag plus inatt, så dom ska nog få ordning på henne snart, skönt!:) Var där i nästan tre timmar, fikade, pratade och kolla på bröllopet.. 

Ikväll kom jannis och madeleine hit, så anna, pappa och jag käka mat tillsammans med dem, trevligttrevligt! 
Dom två jävlarna åker till Rhodos imornbitti. Hade det inte varit för att vi jobbade varje dag nästa vecka hade vi åkt med imorn.. Har bollat fram och tillbaka hela tiden med det där sedan i vintras och resonerat olika hela tiden.. vi åker... nej vi sparar pengar.. vi åker, osv, osv... och nu efter studenten kände vi bara vilken befrielse det hade varit att åka iväg en vecka! men som sagt, nu har vi pengarna kvar istället, så förhoppningsvis drar vi dit till hösten eller nått istället!:) 

Ska bänka mig framför tv:n ett tag sen blir de sängen.. jobb hela dagen imorn, så känner att jag behöver sova ut lite!:) 





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0