En helt vanlig dag

Igår var jag ledig hela dagen vilket var mer än skönt! Började bygga ram till poolen igår, nu ska den upp, bättre sent än aldrig:)

Idag jobbade jag kvällen, gick väääldigt fort.. helt plötsligt var man hemma igen.. innan jobbet hann jag med en sväng till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år idag, grattis!:)

Sen grävde jag massa jord och flyttade till poolen idag oxå, dutti jag är!:)

Imorn är jag ledig Igen, tjooohooo! Ska dessutom bli fint väder (och malin jublar) så imorn blire schteeeek;) hehe





Kommentarer
Erika

Jag har sökt slaktare ;) . Tyvärr så kommer jag inte tjäna på att åka dit. Väldigt dåligt betalt, men själva gjejen :D , älskar Island!

Hoppas hoppas att jag får de :) !

2010-07-06 @ 22:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0