The time is in!

började inte skolan förns fem i tolv idag så anna och jag passade på att dra till golfbanan en sväng och åka längdskidor runt nio tiden:)

började som sagt var fem i tolv med multimedia, kollade film och typ somnade. trött ab. efter det hade vi bad. Hade simhopp, hinderbana och konstsim, hehe. och det var faktiskt kul, lite annorlunda för en gångs skull. Det är annat när man har kenta då man ska simma typ 80 längder för att han ska vara nöjd:)

efter badet tog vi det lugnt, basta och gjorde iordning oss i lugn och ro. efter badhuset så åkte jag direkt upp till jobbet, började jobba klockan fyra.

nu är jag hemma igen och nu känns det som att resfebern börjar närma sig:) imorn är det 21:a januari vilket betyder att vi åker till Egypten:) nyss var det typfyra-fem månader kvar... nu lyfter vi om om typ tio timmar, fatta!
åker till arlanda runt ett nån gång. om typ fyra-fem timmar. känns overkligt samtidgt som det ska bli så himla underbart! :)

Egypten nästa:D




Kommentarer
sandra

ha de så JÄKLA bra nu mina favvo tjejer :D

2010-01-20 @ 23:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0