Lovely Products!

träning imorse, helt ok:) sen hem och slänga sig in i duschen och göra sig redo för ett besök hos tandläkaren och det gick som det skulle, bra där..
sen till skolan och hade två lektioner. Gick och käka på den ena och gick hem på den andra så mer ansträngande än så var det inte idag, hehe.

När jag kom hem hade jag ett paket i brevlådan och däri låg mitt shampoo och balsam från matrix, damn va gott det luktar!:)
köpte veckorevyn innan jul nån gång och skickade man in en prenumation så fick man fem nummer av tidningen plus matrix biolage shampoo och balsam för bara otroliga 98:-. Jag nappade givetvis på det och nu kom det äntligen hem i brevlådan idag:)

Snart ska jag byta om för träning klockan fem. Fotbollsträning i arenan fem till halv sju sen efter det blir det hem en snabbis och ladda om lite och stoppa något i magen sen badmintonträning halv åtta till nio, kör hårt! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0