Kallt...

har träningsverk så det heter duga. Min ena vad är som en hård cementklump, ausch.
Inte tränat på typ över en månad för att jag har varit sjuk, sen jobbat så de inte har passat. Nu har jag tränat två dagar irad. söndag och måndag och det känns i kroppen kan jag säga. haha, men egentligen är det bara gött:) gött att komma igång med träningen om inte annat oxå:)

pappa jobbar, anna och mamma jobbar=jag är hemma själv. har plockat med lite. lagat god mat. fick bli kyckling i vanlig ordning. Superenkelt att laga och så otroligt gott:)

annars har jag typ inte gjort någonting. börjar jobba tre så jag ska snart ge mig ut i kylan och åka upp till jobbet, vilket jag inte känner riktigt för nu. men det brukar gå bra när man väl är på plats.

time to go.

16



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0