Back to school...

yes, idag var det då dags för skola igen. Inget jag jublar över i mängder direkt, men ärligt talat så har vi jävligt bra schema nu efter jul. Ingen svenska eller religion, hallelujah. Så bort med fyra lektioner där.
Våran vårtermin kommer i stora drag typ bara innehålla idrott. Nästan inga pluggämnen alls, vilket jag tycker är väldigt skönt. 
Det mina öron hör numera åker in i ena örat men ut i det andra lika snabbt, så ja det säger kanske endel...

Iallafall så började vi dagen med bad, då hallen på skolan var upptagen av någon dansföreställning eller något.
Blev ett träningspass i bassängen helt enkelt. Kenta sa att han skulle köra hårt med oss men gjorde det lite "lindrigare" för att det var första dagen och för att vi skrek hål i öronen på honom att vi ville leka hela lektionen. hehe

Det var iallafall uppiggande och efter det drog vi till skolan och hade en lektion innan vi sluta.

En mjuk start på vårterminen helt enkelt:)

runt fyra drog Anna och jag till karlstad för att träna badminton. Träningen börjar kvart över sex men vi åkte lite tidigare för att åka och  t i t t a  på bergvik. Gissa hur det gick?:P  (nyp-i-örat*)

Påväg hem blev vi självklart ståendes på E 18 p g a en olycka. Inte första gången. Stog stilla runt en halv timme eller nått så vägen hem tog lite längre tid än normalt, men hem kom vi iaf:)


The End





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0