Friluftsdag!

Börjar få iordning på min header nu, börjar sakta men säkert att förstå hur man gör:) haha

Idag har vi iallafall haft friluftsdag hela dagen. Och vore det inte för att vi var tvungna att stanna på hemmaplan så skulle Anna och jag åkt till Branäs. Men Kenta, så snäll som han är, hade lovat att våran klass skulle vara med och hjälpa till på olika stationer, Värt!

Nej, det var inte det minsta värt.. Hade hand om badminton och hälften av alla som var där ville inte vara där utan var där bara för att. Kaxiga 93:or som tror att dom är något, haha. Alla var inte ens ombytta.. satt mest och titta på och lärarna som också var där och hade hand om badminton visste inte ens att vi skulle vara där? hallå, bra information...

hur osm helst så stog vi ut i två timmar innan vi drog och käka lunch.. Sen åkte dalhman, anna och jag ut till tennishallen och körde tennis i två timmar och det var faktiskt riktigt kul. Det vara bara vi tre hiller och göran (lärare). Spelade dubbel där anna och jag dessvärre fick stryk av grabbarna på andra sidan nätet:) 

sen hem en sväng, fortsatte att packa lite grejer och kolla över bilarna som ska ta oss till åre på söndag :D:D:D

sen vart de dags för träning igen! 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0