Sveamagasinet!

GRATTIS till världens bästa sandra aalto som fick Körkort idag, härligt värre;D tjohooo! Nu är du en i gänget tjejen;)

Annars idag, kolla film på första lektionen, sen hade vi lunch, då åkte vi och plockade upp aalto som fick köra runt lite:) Åkte tillbaka till skolan för att ha lektion när vi fick reda på att vi inte hade någon att den var inställd. då fick det bli en tur ut till skärgården så aalto fick visa upp lite av sina köregenskaper, kan ju bara säga att hon är låååångt ifrån lika bra som jag;);)

halv två var det iallafall dags för teater, Rent, som spelas upp av esteterna. jag kan säga såhär, jag fatta inte riktigt poängen oså bara att det handlade om ungdomar som typ knarkade och hade ont om pengar, TYP. Dom sjöng iallafall väldigt bra, så de var väl typ det som var bra eftersom att jag var så trög och inte fatta det andra:P höhö

Direkt efter teatern var det time för sveamagasinet och make-up lektion. Presentkort som jag fick från JC förra året under en vip-kväll som jag inte utnuttjat än, men som går ut snart. Dom lottade ut massa bland alla som handlade så jag blev den lyckliga och vann presentkort på sveamagasinet, hehe.  
Sminkningen blev riktigt bra och jag känner mig typ som en barbiedocka eller nått, inte van att se ut såhär, men blev jäkligt nöjd iaf och det var väldigt kul att bli sminkad, (helt gratis, haha)
Har försökt tagit lite kort men nu dampar både kameran och datorn så det får jag lägga upp någon annan dag becasue I want to show you!;)

nu ksa jag plugga lite tänkte jag.. har inte hunnit det idag än.. hade tänkt att plugga typ hela kvällen från när jag kom hem men make-up lektionen tog dubbelt så lång tid osm det stog i mitt presentkort, en och en halv timme, när jag kom hem åkte jag och handla och givetvis för att visa min kära syster hur jävla snygg jag blev efter sminkningen;)
sen till mormor och morfar och hämta massa tvätt. (har inte renoverat klart tvättstugan än)
så var hemma mycket senare än vad jag hade räknat med, så nu blir de full fart med lite plugg innan jag blir för trött för de, egentligen är jag redan för trött för de men innan jag blir ännu tröttare om man säger så:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0