S... SN... SNÖ!

Idag hade vi bara en lektion där vi hade tester. vid tio var vi klara och fick sluta, goett!

När Anna och jag kom hem så klädde vi på oss vinterkläder och gick ut och lekte i snön, haha. nej, men vi skottade av snön på garagetaket och altantaket innan det typ brakar ihop. Sjukt mycket snö därpå. Tog oss nästan en och en halv timme ändå var vi två. Dock så var det runt en halvmeter över hal taket men ändå.

Känns som att skotta snö har blivit min nya sysselsättning.. men nu ska jag bannemej inte skotta på ett bra tag, det kan jag lova er! trött på de nu..

till och med jag som bara är arton snart nitton år får ont i ryggen av att skotta, fast nu krampar det typ i axeln. Känns som jag har en stor fet knut som värker.

vi hade iallafall kul under tiden vill jag lova!:)


nu blire träning!


Kommentarer
Erika

Min nya sysselsättning också :P , haha och nu vet jag inte vart jag ska skotta all snö, så det få åka över på grannarnas tomter :$ .

Ergonimi Malin ;) , du vet.

("det kostar pengar Mats, du vet")

2010-02-04 @ 21:21:27
malin

haha ja eller hur, bara bort med den;) hehe

2010-02-05 @ 09:21:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0