Mitt och Ditt?

Nyss hemkommen från skolan. Har frågat runt efter mina skor som är ute på vift eftersom nån dum jävla idiot antagligen har tagit dem. Men utan resultat och jag är så jävla förbannad nu.

Jag råkade glömma mina skor, jag gick tillbaka för att hämta dom och dom var borta.. hallå.. hur kan det finnas så himla respektlösa och oärliga människor egentligen? 
Det är så himla frustrerande att vissa människor inte fattar nånting och inte kan skilja på MITT och DITT. 
Personligen tycker jag inte att det är så svårt och jag har inte mage till att ens tänka tanken på att ta andras grejer men så är det uppenbarligen inte alla som resonerar. HATA!

Skorna är värda 1600 jävla spänn och är dessutom nya. Jag vill ha tillbaka mina skor!!! Värdet har en betydelse men kanske inte lika stor betydelse som själva grejen, att bara ta dom och förstöra för någon annan. Som sagt, jag har sagt vad jag tycker och jag tycker det är så himla sjukt att folk ibland inte har något vett i huvudet överhuvudtaget! Jävla typer det finns.

Såhär ser dem iallafall ut och det skulle defenitivt inte skada om jag fick tillbaka dem!

Någon som vet eller sett något???
 

Badmintonskor av märket YONEX modell SHB 200
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0