In Your Face Ms Aalto

Åkte förbi aalto en sväng förut och utan förvarning så blev vi kvar där ett tag eller i några timmar närmare bestämt. Bara lite spontant sådär framåt kvällskvisten. Rota igenom hela hennes garderob och dessutom städade vi den lite, för OM det behövdes. haha nerå, skojja. Nej men, skjortan och tröjan nedan får gärna hoppa in i min garderob och den rosa mysdressen bjur ja på;) haha. SÅ snygg, ja vet ;D
Aalto älskar den såhäääär mycket, (precis som jag) och drömmer om att ha den i skolan nån dag, men är rädd att allt för många kommer bli avundsjuka på henne och hon vill inte göra någon ledsen. Så ja, vi får vänta och se helt enkelt!

Sen tror jag att jag ska lägga beslag på typ en massa annat också som jag gillar;) hehe. Se upp för klädtjuvar som härjar i Kristinehamn och försvinner det någor så är det Inte jag som varit i farten, absolut inte.

Kan bara meddela att det redan försvunnit en vit t-shirt från Aalto, hmmmmmm??? ;D

well, that´s it right now... Over and out!
     

     





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0