Grattis i förskott till Anna och Mig!

Yes, då var det fredag igen och vi vet alla vad det innebär... HELG! Och det här är ingen vanlilg helg för imorgon fyller Erika år, wiiiie. och på Söndagmorgon åker vi till efterlängtade ÅRE:)

skolan idag var som vanligt förutom att vi var tvungna att stanna kvar längre på svenskan (jag har inte svenska längre) för att få information om univeritet osv)
Anna och jag blev firade idag eftersom att vi som sagt åker till Åre på söndag och inte är hemma på måndag.

Anna och jag tänkte baka en egen tårta eftersom att vi vanligtvis slutar ett på fredagar, men nu när vi var tvungna att stanna kvar längre så fick vi lämna över det projektet till mormor, som typ är vårat eget ejes konditori, perfekt när det dyker upp förhinder!

Käka god tårta och fick presenter:)


När vi var fullproppade med tårta och kakor och öppnat våra paket och mormor och morfar, madeleine och jannis åkt hem så åkte vi och hämtade upp aalto och åkte till erika och firade henne eftersom hon fyller år imorgon, men då har vi fullt upp med annat. Så grattis i förskott til Erika oxå:) hehe

I Åre blir det partaj och fira oss:D

Nu ska Anna och jag rulla 7011 chokladbollar till caféterian imorgon, badmintontävling på G. Så det ska jag gå och sysselsätta mig med nu ett tag..







Kommentarer
Angelica

Grattis i förskott och tårtan var jätte god :D Tack så mycket å ha det så kul i Åre !

2010-02-13 @ 00:47:33
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:04:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0