Gojane!

okej, jag är fortfarande väldigt arg, mitt humör har varit i sina bättre dagar kan jag säga... Men ni kanske förstår. samtidigt går det inte att gå och tänka på det hela tiden. Man vinner inget på att gå och älta saker, men för tillfället är det lite jobbigt.

Läste iaf Kenzas blogg nyss och hon har köpt ett par skitläckra gladiatorsandaler från gojane.com. Ett par i baby-blå färg, jag föredrar dock de vita:)  vill ha!:)
Var tvungen att gå in på sidan och titta själv och det finns hur mycket snyggt som helst, plus att det är väldigt billigt. (dock tillkommer frakt och tull på de, men...) 
Har spanat in massa snyggt och framåt våren kanske det får bli en beställning. sugen? JA!       

Har bland annat spanat in den här snygga klänningen och fyra par gladiatorsandaler, I´m in love! Gladiatorsandalerna kostar runt 120-150 kr styck och klänningen omkring 150 kr. VILL HA! :D hehe 


           








Kommentarer
Angelica

Åh jag såg dom med på Kenzas sida, skitsnygga juu :D

2010-02-09 @ 21:59:25
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Malin

ja skitläckra verkligen :D

2010-02-09 @ 22:03:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0