En sväng till grannstaden...

innebandy och linedance på idrotten imorse stod på schemat.. och det var faktiskt väldigt kul:) förtsa gången jag dansat linedance.. var väl ioförsig inte i allt för komplicerade former men kul var det:)

Och Grattis eller vad man ska säga till Aalto som har körde halkbanan idag, dutti flicka.. heeh :D

fick sluta tidigare idag från sista lektionen, kändes nästan som att vi skulle gasas ihjäl inne i klassrummet, haha. Luktade typ rök, brasa, eller nått sånt typ, från ventilerna.. så ja.. vi fick säga tack och hej och gå hem, tack ann:)

när anna och jag kom hem så packade vi väskorna, badmintonträning i karstad.. upptäckte då att jag förmodligen måste ha glömt mina badmintonskor i brogårdshallen efter att vi hade idrott imorse.. åkte dit fort som f'n.. tror ni att jag hittade dom????????? :@ jävla skitstövel, om det är nån som tagit dem! kolla i alla vråer jag kunde tänka mig men inte fan fanns dom där. Så om ni undrar varför jag är arg så är det för att mina NYA badmintonskor är BORTA :'(

Iallafall, fick ta dom gamla, sen åkte vi till karlstad.. åkte tidigare i vanlig ordning för att gå en sväng på stan.. köpa svarta jeans på gina sen kolla present till erika, så nu är det avklarat, check:)

sen fixa vi färjestadmössor till våra kära kusiner:) Och i vanlig ordning följde inte helt oväntat tre kassar med mig hem.. tyvärr inga jeans från gina för de var slut men fyra andra plagg för 250 kr.. tre på rean, 49.50 st.. Är såhäääär nöjd:) hihi.. aaltid kul med nytt som sagt och jag skulle inte handla men är man som man är så kunde jag inte motstå:)

efter det blev det en hård badmintonträning så nu känner man sig pigg och glad, men nu ska jag käka och ladda min kropp med energi igen:)





Kommentarer
Angelica

Du kan ju fråga någon städerska om dom har tagit reda på några skor för ibland gör dom de :)

2010-02-08 @ 23:40:40
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Malin

Ja, det ska jag göra. Tack för tipset:)

2010-02-09 @ 10:41:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0