13 Februari 2010!

GRATTIS Erika på födelsedagen;D vi blir bara gamlare och gamlare (äldre och äldre jag vet...) för varje år, haha:D

Dageni dag har varit fullt upp med badminton och massa annat.. hämtat istort sett all packning som ska med till åre. Allt utom pepers ligger i bilen nu:) great.. hade tänkt att sova vid det här laget eftersom att vi ksa upp runt fyra men allt har dragit ut på tden lite.. kommer på en massa hela tiden.. men nu så, så tror jag att vi börjar få koll på läget..

har hunnit kolla ågra bidrag från melodifestivalen medans vi sprungit runt här i huset som yra hönor och måste säga att jag tycker att Erik Saadh eller hur de nu stavas var jäkligt bra! ;D mad man...

Om sex timmar så ska jag/vi upp och känns ganska lägligt att gå och lögga sig nu! Fattar inte att vi ska åka snart.. dagen är kommen lixom:) fan vad kul det ska bli, sjukt taggad!

Får se om vi får ordning på internet i Åre annars hörs vi om en vecka igen!:)

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0