022510

Började dagen med tester i arenan, gick sååå bra, inte... menmen, man kan ju inte vara bäst jämnt, min form har varit i sina bättre dagar..
well, det var det enda skolan bestod av idag iallafall.. åkte till skolan efteråt en stund och plugga lite med erika förresten.. har prov imorgon som vi typ inte haft på skit länge..

sen hem och fixa lite, börja packa lite inför stockholm, drar till huvudstaden över helgen:) vi bara reser och reser, haha, hur kul som helst! den här gången åker vi iallafall dit för att tävla, badminton på g! Börjar för ovanlighetens skull väldigt sent på lördag så innan det blir det en sväng till barkaby och vällingby:)

hur som helst, träning x2 blev det ikväll, först badminton och sen fotboll efter det direkt.. det känns i benen nu kan jag säga..

nu ska jag gå och se över provet och se om jag kan allt.. plugg in i det sista!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0