hohoho

har gjort allt mellan himmel och gjord dem senaste veckorna.. haha kanske inte riktigt men har hunnit med väldigt mycket! allt från begravning, boda borg med kussarna, julafton, fest, julklappar och massa jobb.. hade en väldigt bra jul, mycket kärlek säger jag bara! julen är allt bra mysig när man får umgås med sina nära och kära och dela massa glädje:)

Även aalto och frida har hittat hem till kr-hamn under julen, härligt att få se dem igen med lite julklappsbyte som grädde på  moset!;)

nåväl, blev iallafall väldigt nöjd med mina julklappar, takräcken till bilen;) vinterkängor, rejäla sådana! biljett till musikalen Romeo och Julia på Göta Lejon i Stockholm, me like:) samt lite annat smått och gått.. en grymt härligt morgonrock i världens goaste flis som är prickig likt lilla gubben!;) hehe

Internet hemma är fortfarande inte vid liv. Får förhoppningsvis hjälp med att kolla upp det de närmsta dagarna, pjuh!
tur att man har en storasyrra så man kan sno hennes dator ibland;)

Blir jobb resten av veckan fram till torsdag.. då bär det av till SÄLEN for fuck sake;) har en känsla av att det kommer bli ett grymt NYÅR i underbara fjällen!

Men innan vi, Anna och jag åker till sälen ska vi hinna med mer jobb som sagt samt ladda inför en grym spelkväll hemma hos aalto imornkväll;) yeaaaahhaaa!:D

nu säger jag hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0