Everybody was kung fu figthing

Nya joggingskor, Gel Cumulus 12 och ett nytt träningslinne. Har legat på latsidan hela jävla sommaren. Inte helt och hållet, men jämfört med hur mycket vi är vana att träna, 6-8 ggr/v. Under sommaren har jag varit glad över om jag kommit upp i 2-3 ggr/v. Liiiite skillnad.
Har haft fullt upp med jobb när det var semestertider och sjukskrivning, gothia cup en vecka, semester i sundsvall hos kusinernas stuga en vecka samt en vecka i Ayia Napa. Så har min sommar sett ut så tiden har inte räckt till. 
Men nu ska allvaret börja igen. Nya skor och nytt linne, samt så ska Anna och jag iväg och köpa gymkort på badhuset. Tjejvasan till vintern dessutom så armarna behöver bli a little bit stronger om man säger så;) haha.

Blev som sagt förkyld och fick ont i halsen efter cypern, så ska bara friskna till så kör vi gärnet sen!;)   

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0