Det var på tiden!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min 1-årskörkortsdag. haha.. Haft körkort exakt ett år idag:) Och det firar Anna och jag med att beställa hem en bilstereo till bilen, äntligen, haha nerå, men har ta mig fan sagt att vi ska köpa cd till bilen i ett år nu, men har aldrig fått tummen ur och göra det men nu jävlar är den beställd, det var på tiden!:) som jag nämnde tidigare, lönen är snart ett minne blott;)
Blev denna hära nedan:
  
Avant CDVD 100
CD/DVD-radio med 3-tums LCD-skärm

  • 4 X 40 Watt RMS
  • CD- och DVD-spelare
  • 3-tums LCD-skärm
  • USB och SD-minneskortläsare
  • Stöd för MP3, WMA, JPEG och DivX
  • Enkel installation
  • Fjärrkontroll




  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    RSS 2.0