Back on track

saknar ayia napa och värmen sjukt mycket. Fryser ihjäl här hemma. Fick iallafall en förkylning med mig hem på köpet när vi åkte från cypern. Svinit ont i halsen och näsan rinner som om den aldrig har varit med om det förut, onödig information, I know, men..
Hur som haver så började jag jobba redan igår, så ingen återhämtning här inte. Är dock ledig idag och det tackar jag så hemskt mycket för.
Åkte och kollade på U-lagets match igårkväll, 16-0!!! Vad fan hände? Blev bara ironiskt tillslut. gick när det var ett par minuter kvar och då stod det 15-0. Han bara halvvägs till bilen så vart det ytterligare ett mål, sinnes:)

Välbehövligt att vara ledig idag iallafall känner jag.. hostar sönder. Anna jobbar till halv två. Ska hämta henne sen och då drar vi till intersport och hämtar våra nya joggingskor:) 
Ska beställa CD till bilen idag med, äntligen!:) haha.. Älskar den 25:e, lönen är snart ett minne blott!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0