The mission is complete

en studentklänning har fått en ny ägare i form av mig, ÄNTLIGEN!:D Yrade runt bland alla affärer i karlstad igår och tillslut så fann jag en på Bik Bok, Lycklig!
Nu fattas det bara en kort vit jacka/tröja i någon form så är jag complett inför studenten sen!:)
Köpte lite andra nya kläder oxå och shampoo och balsam från Matrix Biolage..

Har tänkt att köpa nytt sånt schampoo och balsam ett tag nu, mitt är nästan slut.. Anna var på mariebergs köpcenter i helgen och såg stora (1000 ml) flaskor som det var rea på.. så vi gick in på Hair&Face inne på mitt i city bara för att kolla om det var rea på dem där med eller om de fanns överhuvudtaget.. 
Där var det istället rea på mellanstora (400ml), shampoo OCH balsam för 199 kr.. jag trodde inte att jag fattade rätt så var tvungen att fråga om det verkligen var så och minsann.. vi slängde oss över två flaskor var och betalde.. än mer lycka!:)  
och inte nog med det.. snubben i kassan var skit härlig, skrattade lite och ställde den ovanliga frågan om vi inte var tvillingar? stämmer bra de.. 
sen när vi gick därifrån, så:
"vänta lite tjejer, här.. (går till en kartong inne i affären och plockar upp två mindre kartonger innehållande en plattång vardera och går fram till oss) här får ni varsin plattång (värd 249 kr) med på köpet också, jag glömde att packa upp dem men man får med sen sådan när man köper två valfria produkter från Matrix Biolage.." Trodde fan att han skämtade med oss först, men nej.. helt sinnes ju:) förmån att vara tvilling ibland? han kunde ju lika gärna ha struntat i de!;) haha.. Gick därifrån med ett stort leende på läpparna kan jag säga! först min klänning och sen de där, yeaaaahaa!

SÅ ETT TIPS! behöver ni nytt shampoo och balsam och använder Matrix Biolage så ska ni gå till Hair&Face inne på mitt i city!;)  







Kommentarer
chtrine

åhåå, tack för tipset, ska till KD imorn =)

2010-04-27 @ 09:15:44
malin

perfekt ;D

2010-04-27 @ 09:56:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0