Strejkar!

har idrott nu på morgonen.. hade tänkt åka dit och kolla iaf men min kropp sa ifrån.. halsen höll på att döda mig inatt med.. vakna och låg vaken två timmar efter att ha tagit en och annan nässpray och värktablett innan jag kunde somna igen, gahhh!
ska se om jag orkar pallra mig iväg till nästa lektion.. anna ska fråga kenneth vad vi ska göra och se om jag behöver gå dit eller inte.. ulsoc skiter jag i.. så får bli en lugn skoldag för min del.. 
ska samla krafter så att jag orkar följa med anna till karlstad sen och kolla efter studentklänning, försök nummer 2! enda dagen på hela veckan som vi har tid och vi måste få tag på någon snart, paniiiiiiiiiik!

duschen sen blir de nog skolan och en lektion..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0