Premiär!

Varit hemma heeela dagen och inte gjort nånting, verkligen ingenting.. hade bara idrottslektioner i skolan idag så nej, jag stannade hemma.. försökt plugga lite, men har inte fått så mkt gjort, as usual.. bara legat och latat mig samt suttit framför datorn och nördat lite..  

har varit grymt skönt att bara ta det lungt en hel dag, kände att jag behövde de.. är fortfarande inte frisk, men tror de börjar bli lite bättre nu iaf.. halsen gör inte lika ont längre men det blir fortfarande mycket värre på kvällarna och på morgonen, så vette fan.. öronen är inte heller med på banan ännu.. 

åkte iaf ut i skärgården förut och åt årets första mjukglass tillsammans med aalto.. behövde få lite luft, så passade på att bjuda på en glass, jag menar.. hon fyller ju ändå år;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0