If you want to stay close I will never let you down

Okej, gårdagen i ullared var helt OK :D:D fynda massa bra grejer så jag är mer än nöjd, två par leggins, två tröjor, en t-shirt, ett linne, skärp, sjalar, plattång, underkläder och vita gladiatorsandaler till studenten från en affär bredvid.. allt detta bland annat;) catching:D

började jobba åtta imorse så ingen sovmorgon idag inte.. slutade tre och åkte direkt till mormor och morfar och hämta mitt selma spa presentkort, äntligen är det i mina händer:D nu ska jag bara fundera ut resten hur och vad ska ska göra med det:D

på jobbet blev anna och jag störtsugna på att grilla ikväll, sagt och gjort.. ikväll ska vi inviga grillen för i år som förövrigt är en gasolgrill så blir ingen kol, det får vänta!  
Aalto kommer hit om en timme ungefär så vi ska börja förbereda maten snart, grillbuffé ska det bli så det står härliga till, yummie!
försökte få hit erika men hon ska käka ute med posse så hon kommer kanske hit en sväng sen:)

dags att börja fixa med allt och inget!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0