Yellous

Nästa fredag ska anna och jag åka till sthlm till våra kusiner och hälsa på tänkte vi. vi har tjatat ihärdigt på madeleine för att hon ska kolla upp om hon kan följa med hon också och vi fick besked idag:

madeleine- ehm, jag kan inte följa med till sthlm på fredag. jag åker upp på lördag istället... lördagnatt.
vi- ehm, va? vadå lördagnatt?
madeleine- ja, l-ö-r-d-a-g-n-a-t-t.
vi- va?
madeleine- ja, jag ska till arlanda!
vi- driver du med oss eller?
madeleine- nej, jag ska åka till rhodos.
vi- what?

ja, madeleine ska åka till rhodos om två veckor, inte ens det, mindre än två veckor, hallå!?
hon och jannis har pratat om att de skulle åka utomlands med några från jobbet i maj nästa år typ nån gång för att båda fyller år i maj, som en kul grej lixom. sen bara:

jannis- du, jag orkar inte vänta till maj, vill du följa med nu eller? jag betalar resan! 

hans farmor eller pappa eller nått, (haha), bor där nere så han ska åka och hälsa på. gratis boende, gratis mat.. ja vad säger man? + att hon får flygbiljetten gratis. en vecka i rhodos helt gratis!??? helt galet, jag tror jag hoppar ner i resväskan, varför inte?

avundsjuk, jag blir så avundsjuk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0