090909

onsdag vilket betyder sovmorgon, enda dagen på hela veckan som jag/vi har det och det är inte alls dumt.
hade ulsoc som första lektion och under lektionens gång så fick vi reda på att frida fått körkort idag, congrats!!!!!:D det firades med donken som fick bli dagens lunch!
sen åkte vi tillbaka till skolan och hade två lektioner till, avslutade dagen med avslappning på idrottspsykologin och det gick väl till en början inte allt för bra, vi fick fnatt, men vi lyckades lugna ner oss tillslut, haha.. låter kanske inte så kul men när vi blir flummiga, då har vi kul!!! haha
efter skolan väntade jobb och jag såg verkligen inte fram emot att jobba idag, kände hellre att jag hade velat vara hemma och plugga på svenskan. har svenska typ prov imorgon och det känns inte så rockigt (aalto) direkt då jag inte har pluggat ett skit ännu, Inte bra!
tänkte plugga några timmar när jag kom hem från jobbet, men så blev inte fallet för aalto messa, så nu sitter vi framför tv:n hemma hos henne och kollar idol! :D
börjar inte förrän kvart över tolv imorgon så man får väl ställa klockan och gå upp och plugga imorgon, men som om att man skulle orka det?
well, får se hur det blir med den saken!

Grattis till johanna också som fick körkort idag, fan vad bra! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0