Busy Day

en vanlig skoldag idag, eller vanlig? vi gick över en halvtimme på svenskan (sista lektionen). vi kikade film, de tre musketörerna så det var inte värre än så, satt typ och halv sov. och för att vi gick över så har vi ingen lektion på torsdag, plus att vi inte har någon religion, så vi är lediga bortsett från träning på morgonen, skönt!:)

vid lunch så gick vi och köpte houngsmelon och gick till matsalen och bad snällt att få låna en kniv för att skära upp den medans de höll på att fixa och dona med mat o allt. när vi skulle gå:

Mattanten- vill ni smaka på det här? det är jätte gott, det är något vegetariskt, det ser ut som hundbajs så jag kallar det för hundbajs, hehe. 
Vi- haha okej, (skrattar) ja vi kan väl ta en.
Mattanten- visst var det gott?
Vi- Mmmm!

gick därifrån och letade upp första bästa papperskorg för nå vidare värst gott kan jag inte påstå att det var, vette tusan vad det smakade, tvi!

hur som haver så väntade jobbet på mig efter att vi slutat för att gunilla är lediga den här veckan, iallafall, åkte hem och bytte om och utan att ens hinna tänka så satt jag i bilen påväg till jobbet, för att ytterligare en stund senare sitta i kassan, tjoflöjt vad det gick undan.

och medans jag var duktig och jobbade så hade vi match borta mot Qbik, en vinna-eller-försvinna match typ. fick höra när jag kom hem att vi hade vunnit med 5-1, en grymt viktigt seger, great girls:D i och med det så tändes nu några stjärnor i hopp om att hänga kvar i trean! 

nu ska jag sätta mig och glo på Tv ett tag!
adjö



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0